Lång Kristi flygare i Dalarna

Som vanligt var Dalarna awesome. 65-årsfest för mor, släkt på plats, vänner från svunna tider likaså. Vackert!

Men var det skönt att komma tillbaka till Västerås igen? Ja!
Ska det bli skönt att jobba imorgon? Ja!
Är det mindre än en vecka kvar tills det att jag ska springa mitt första göteborgsvarvet? Ja! På lördag smäller det. 

Gympass direkt från tåget, det kändes att jag åt en lätt lunch men jag skulle ju bara lyfta lätt också så det funkade bra ändå. 5x5 på 135 i marken stod på schemat idag och ja, de bara flög upp. Skönt det! Längtar redan till nästa marklyftspass nästa måndag/onsdag (beror lite på hur min kropp mår efter Gbg). 

Nu är det VM-final i ishockey. 
Go Canada Go!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0