Jag gjorde det!

Jag klarade av göteborgsvarvet 2015. Det var 12 km enkelt och sen var det 9 km av mycket smärta men jag tog mig runt och det var det absolut bästa. Sluttiden hamnade på 2:57:41 och här är jag efter 3,5 km i den blåvita tröjan som jag bar stolt ända över mållinjen. 

En annan bidragande faktor till att det var så skönt att springa var vädret och musiken i mina öron. Inget slår reggaeton, el amor de mi vida y la sangre de mi corazón. 

Efter loppet var det träningsvärk och ESC, och som vi kanske vet så vann Månsan!

Nu efter några dagar har träningsvärken i låren nästan gått över men jag känner fortfarande av överbelastning i vänster häl. 

After all said and done; I frickin' did it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0