Dag 122

Nu är det maj.

Jag har inte tränat rygg på länge tänkte jag idag när jag vaknade. Undrar om det kan passa sig på gymmet idag?

Jag har gått upp i vikt!!! :0

I både Marklyft och Pendlay Row.
Marklyften låg på 70 kg idag, Pendlay Row på 60 kg. Sist jag körde rygg var de på 60 kg respektive 55 kg.

Jag har gått ner i vikt!!! :0

I den som kallas "assisted chin-up". Förut ville jag inte dra upp mig när jag hade hjälp av 50 kg, idag gick jag ner och körde på 45 kg och till och 40 kg (man anger alltså hur många kilon man vill ha hjälp med).

Jag förbättrade min tid på kilometern, från 33 min till 32 min, detta efter ett hårt ryggpass på 100 min + 20 min stretching.

Bra dag idag!!! <3

Grattis på födelsedagen till mina två knasbollar Ida och Fiffi. Det får jag ju inte glömma.

Keep shining!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0