Dag 63

Tiden rullar på, det är redan mars och jag har mindre än en månad kvar till mitt första delmål. Som det ser ut just nu så har jag gjort ett riktigt bra jobb. Jag har ju som mål att gå ner 20 kilo under de första tre månaderna och har hittills gått ner ganska mycket av det. Jag skriver in en mer exakt siffra imorgon bitti.
 
Jag tränar mycket, äter kyckling, fisk och grönsaker och jag äter mycket. Jag tycker ofta att jag äter för mycket men det går neråt på vågen ändå så jag kan ju inte klaga.
 
Jag har tidigare nämnt att mitt projekt heter Beach 2015 och detta är för att jag sommaren 2015 ska göra ett sprinttriathlon, och redan nu varje måndag kör jag två tredjedelar av ett sprinttriathlon på gymmet. Förra veckan tog det 70 minuter, den här veckan (idag) bara 66, så det går åt rätt håll. Efter simning och cykling (=jag kommer vara trött) vill jag kunna avsluta med att springa fem kilometer på max 20 minuter vilket betyder att jag har en hel del att träna bort.
 
Imorgon börjar jag en ny praktikperiod på min partnerskola och sen jag träffade eleverna sist har jag gått ner mer än 10 kilo så det ska bli kul att träffa alla igen. =)
 
Keep shining!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0