Dag 25

Hej hej shoop shoop...
 
Idag är det en bra dag.
Igår hade jag gått ner 9.7 kilo från den första januari och idag hade jag gått ner 10.9 kilo.
Shit, vad det känns bra.

Igår orkade jag köra en timme på motionscykeln, det blev typ 32 km. Det var verkligen superskönt. Utan paus, har jag inte orkat med det sen 2009-2010 nånstans där, på den tiden jag bodde i Eskilstuna.
 
Det kommer bli mäkta roligt att träffa mamma där i mitten av februari, hon kommer få en chock eftersom hon inte vet nånting om mitt nya projekt. Idag ska jag gå en hel del, först backgång på gymmet och sen ryggträning och sen ska jag gå och köpa grönsaker och frukt i en affär som ligger en bit bort så, hell yeah.
 
Det känns bra nu.
 
Keep shining!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0