Dag 50

Det är nu en vecka sen jag skrev här sist och en del har väl hänt om man säger så.
 
Vi börjar med att jag på fredagen hade en superbra dag med långpromenad och sockerbomb i Falun. Dagen avslutades med att att jag och min mor åt räkmacka hemma i Laknäs. Det var en superdag. På lördagen vaknade jag tidigt, åt en stadig frukost och tog sen en lång promenad med min mor runt hela Tällberg, vilken skönt luftombyte.
 
På lördag eftermiddag var jag hem till Oskar och Hanna. Kaffet smakade bra och den största snackisen var min förändring som på lördagen låg på 15.5 kg mindre än den första januari. När Oskar skulle iväg och jobba åkte jag med en bit och gick sen ner till min kusin. Där pratade vi lite till om alla förändringar som sker omkring oss.
 
Söndagen vaknade jag ännu tidigare och gick upp, åt frukost och tog en kort promenad med min mor innan vi åkte till Stockholm. Jag syndade väldigt mycket på söndagen, mycket mat och mycket sött. Det sötaste var ju iaf min systerdotter, hon var så söt att hon gav mig tandvärk. =)

Söndag kväll var jag tillbaka i Västerås och kände mig som en heffaklump, vilket gjorde att jag igår, måndag, tränade tre gånger. Jag började klockan sex på morgonen med en joggingtur på 30 minuter, på eftermiddagen gick jag till gymmet och tränade armar och på kvällen var det lite reggaeton dancing på dansverkstan. Awesome!
 
Idag när jag vaknade visade det sig att vi inte hade någon föreläsning så jag tog en långpromenad med Mikaela, det blev 11.5 km till slut (se kartan). Jag vill dock få det till att det var längre men men...
 

Mikaela ville inte gå så långt så vi fick nöja oss med denna runda. Jag ville dock gå längre. Mikaela var dock väldigt duktig och klagade inte även fast det kändes som att vi gick bortåt hela tiden. :p hehehe...
 
Totalt hittills så har jag gått ner 16.9 kilo till imorse. Sist jag såg den siffran jag såg imorse var hösten 2010. Det känns bra nu. Jag vill bara mer och mer. och mer och mer och mer och mer...
 
Gymmet nu!!!
 
Keep shining!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0