Dag 40

Jag mår dåligt idag. Köping är inte snällt mot mig, var iaf vad jag trodde...

 

Alla bjöd mig på så mycket, det var pizza, kaffe, tårta, öl, rom och till sist pizza igen. Jag sa nej till nästan allt. Jag tackade ja till två bitar pizza, kaffe och vatten. Jag blev erbjuden så mycket och fick tacka nej till så mycket att jag fick dåligt samvete. De ville ju trots allt bara väl. Dessa saker blev erbjudna under gårdagen mellan 19.00 och 4.00 på morgonen.

 

Vid lunchtid idag blev jag erbjuden fläskkotletter, ris och hembakta tortillas. Jag tackade nej till både fläskkotletter och ris, jag tog ett tortillabröd med chirimol på och det var gott men superstarkt. Spicy!!! Efter detta blev jag påtvingad en bit semmeltårta som jag motvilligt tackade ja till för att inte få ännu mer dåligt samvete. Varje tugga kändes som en stor synd.


När jag kom hem såg jag att jag hade gått ner 0.9 kg till.

Keep shining!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0