Dag 39

Igår kväll hade jag roligt. Jag provade kläder som jag inte har kunnat ha på flera år. Mäkta trevligt och se att det jag gör ger resultat.

Innan sommaren 2012 köpte jag en skjorta som var för liten, den skulle jag komma i till efter sommaren. Det gick inte. Så jag har låtit den hänga, tills för en månad sen, då provade jag den igen och... Nej, jag kunde inte ha den. Jag fick igen den men jag såg ut som peter griffin när han tar på sig en för liten skjorta för att spräcka den som hulken (avsnitt 6 eller 7 i säsong 3).

Så jag lät den hänga (misstolka inte, jag menar skjortan) och igår provade jag den igen. Nu var den stor. Den hänger nu till och med lite lägre än jag nånsin hade kunnat tro på. Det är riktigt skönt att det ger resultat.

Så idag blir det salladsbuffé på oliodeli till lunch. Frickin' awesome!

Keep shining!


Kommentarer
Postat av: Idooh

Du är så duktig! Är riktigt stolt över dig. Hur svårt det än känns ibland så fortsätt bara. Du vet att det är värt det. Som din vän kommer jag att finnas här, pusha dig vidare och se till att du når ditt mål. Never settle. Keep fighting.

2013-02-08 @ 10:57:01
URL: http://idooh.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0