Dag 37

Idag är det dag 37, det är 6 februari och jag gillar mitt nya liv.
 
Jag har börjat äta en lättare lunch igen så att jag inte tappar normala matvanor. I måndags åt jag en förvånansvärt god vegetarisk lunch, pasta med babyspenat och soltorkade tomater med en fetaostsås. Jag antar att det innehöll en massa fet grädde, men det var väldigt gott.
 
Det är skönt att veta att jag kan variera min kost, det faktum att jag inte är rädd för grönsaker längre hjälper en hel del. Igår kväll gjorde jag en asieninspirerad gryta med potatis, röd och grön paprika, inlagd mango (medium spicy), kyckling, grön currypasta och kronan på verket, kokosmjölk. Delish!
 
Träningen går bra nu, har träningsvärk i flera delar av kroppen idag och det känns skönt att veta att jag faktiskt gör någonting. Jag längtar till nästa helg, det ska bli ruggigt intressant att se en viss persons reaktion.
 
Jag återkommer i framtiden.
 
Keep shining!

Kommentarer
Postat av: Tu amor

Métale duro compadre. Todo lo que sube tiene que bajar :)

Svar: Voy a ello. Esto es una pasada y me encanta cada segundo.
Erik

2013-02-06 @ 14:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0