Dag 96

Vad är speciellt med denna dag?
 
Jo, det är så här att jag igår inte tänkte riktigt på vad jag åt, tyckte att jag åt jättemycket, drack mycket 8vatten och jag kostade faktiskt på mig två drinkar med sprite) och var rent utsagt onyttig. Det roliga med denna dag är att jag nu nått ett till sånt där roligt delmål som inte är ett riktigt delmål, som när jag hade kommit under 120, det var inget delmål men det var bara en kul grej att nämna.
 
IDAG ÄR DET DEN 6 APRIL OCH JAG HAR, SEN 1 JANUARI, GÅTT NER 25 KILO!!!
 
UNBELIEVABLE, EN FJÄRDEDEL AV HUNDRA KILO ÄR NU BORTA OCH NU KÖR JAG HÅRDARE!
 
Igår körde jag framsida på gymmet (bröst och mage) och på kvällen var jag på latinokväll på Harrys och det var superkul. Den 26 april blir det kizomba- och bachataworkshops på växhuset. IIIIIIIIISHK, I can't wait!
 
Tack för att ni pushar mig.
Den bästa komplimangen jag kan få är att jag inspirerar folk, det är den enda jag vill göra.
 
Keep shining, beautiful people!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0