Dag 94

Idag är det dag 94.
Jag väger 113.6 och det innebär att jag har kommit halvvägs till mitt nästa delmål som är till den 1 juli. Jag menar att det är 8 kilo mellan 117.6 och 109.6, så på 113.6 har jag nu kommit halvvägs igen. Det känns superbra.
 

Igår var en trevlig träningsdag, långpromenad på förmiddan och springtur med styrka på eftermiddagen.
 
Promenad med Smeken från Kåren - Stenby - Norrleden/Österleden - Stockholmsvägen - Pilgatan - Östra Ringvägen - Kopparbergsvägen - Hem. Sjukt fin promenad och underbart väder.
 
Springtur med Spyro hemifrån mig - gång till Björnövägen - jogg längs Björnövägen bort till Tegeluddsvägen - ner till vattnet - körde 20 minuter styrka - sen längs vattnet tillbaka till centralstationen.
 
What an awesome day!
Keep shining!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0