Dag 113

Kampen fortsätter och jag älskar varje sekund.
 
Ja, nu kan man säga att hela triathlonbiten är aktiverad. Har simmat för första gången på fem år idag. Sist jag simmade så här ihållande för att träna var sommaren 2008 när jag bodde på Mallorca och då var det i höga vågor i Medelhavet. Läskigt värre.
 
Men jag är stolt över min insats iaf, med paus på nån minut efter varje 100 meter så tog det ändå bara 30 minuter att simma 500 meter vilket jag inte tänker klaga på. Eftersom mina ben är ganska slut idag sen springturen igår (11.78 km, längst hittills i år) så simmade jag 200 meter utan att använda benen, bröstsim utan benspark alltså. Det var jobbigt som satan kände jag, men jag överlevde och det är huvudsaken.
 
Nu längtar jag till nästa simpass som jag inte vet när det blir.
 
Keep shining!
 

p.s. som sagt tidigare så var jag ute och sprang igår kväll. Jag och en kompis tog en runda på 11.78 km och hade inte hon varit med så hade det nog bara blivit milen som jag hade planerat innan. Hon pushade så jag pushade tillbaka, det var helt underbart väder för att springa igårkväll. Tack, Mordjiane för den! Merci beaucoup.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva mer om vad du äter? :)

Svar: nu har jag gjort det.
Erik

2013-04-24 @ 07:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0