Dag 108

Ja, nu idag visade vågen 108.6 kg vilket innebär att jag har gått ner 29 kilo.
 
Detta är underbart, jag har nått delmål nummer 2 som har deadline den 1 juli, nästa delmål är att komma under 105 och det är till 1 oktober. Detta innebär att jag nu är inne i fas 3 och jag tänker inte sluta.
 
Fas 2 gick så fort, att jag inte har hunnit tänka igenom hur jag ska lägga upp fas 3. Men det kommer bli mycket kondition. Serious fat loss requires serious cardio. Whether you like it or not, cardio is essential.
 
Risken finns att jag kommer ta det lite lugnare och sikta mer på mina klädmål, jag menar, jag har ju fått en helt ny garderob nu. Alla mina gamla kläder som varit för små under lång tid är nu ganska passande. I like it!
 
Keep shining!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0