Dag 105

Ja, jag var lite krasslig i fredags, återhämtade mig under lördagen och söndagen så idag var det nystart på allting.
Ska börja med att säga att jag under helgen, från fredag eftermiddag till söndag kväll har druckit cirkus 10 liter vatten och idag är jag frisk som en nötkärna! =D
 
Helt orelaterat till vattnet så tog jag i så att jag blev snurrig på gymmet idag!!! God Damn What A Rush, som Travolta säger i "Broken Arrow".
 
Som sagt var jag tillbaka på gymmet idag och körde ett ryggpass. Med ett bra intag av energi innan så kunde jag ta i mer än tidigare. Jag fuckin' älskar back day, plus att det är på måndagar och jag älskar måndagar och det var kul i skolan. Efter sex veckor på praktik så var det kul att återse bekanta ansikten. Och sist men inte minst så är det ju extra energigivande att veta att det är dans på kvällen.
 
Melissa är en jävla diktator när det gäller armar alltså, 3 min och 40 sekunder tar det och sen är armarna/axlarna så döda att man inte orkar lyfta vattenflaskan längre. Det känns dock sjukt bra en timme senare, men tio sekunder efteråt kände jag bara: KILL ME NOW!
 
Jag sprang ihop med en gammal bekant efter dansen. Hon tyckte att det var nåt som saknades. :p Jag tycker snarare att det är nånting jag har haft för mycket av tidigare.
 
Dagen som sådan har avslutats med kyckling och spenat till middag och det var så sjukt gott att jag kommer äta mängder av det, smalt protein och en massa järn och vitaminer! ALLT MAN BEHÖVER PÅ KVÄLLEN!
 
Mitt nya jag, hur det än ser ut är en klar förbättring av den jag en gång var och jag mår så mycket bättre på alla sätt och vis. Till sommaren 2015 är det nu mindre än 30 kg kvar iaf, det är en konstig känsla som jag inte ens kan beskriva, med tanke på att det var 55 kg den första januari.
 
Keep shining, my lovelies

Kommentarer
Postat av: Maria

Shit Erik - vilken förändring du gjort - du ska vara stolt och fortsätta på samma vis - grymt bra!!!

2013-04-15 @ 22:41:32
URL: http://azumba-holicsdiary.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0