Jasså...

Jag har funnit Darin igen... Vilken skön musik han har gjort genom åren alltså...
I min mening är han det bästa som kommit ur Sverige på 2000-talet. Jag älskar hans musik.


Den här låten är lätt en av hans bästa insatser...

Kommer aldrig glömma när jag såg honom live på Lugnet i Falun. Det var en bra kväll med Evelina i början av mars 2006. Jag visste att hon verkligen ville gå så jag gick med henne, det var svinhalt ute och det tog nästan en och en halv timme att åka till Falun via Borlänge, jag körde väldigt sakta för tro mig, det var så halt. Men jag kommer ihåg att jag sa att första låten skulle vara "Move" (och det var det), det var då en låt som bara hans galna fans kände till eftersom den inte hade gått på radio än.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0