filmer som jag nyligen sett...

Disaster Movie - en av de sämre parodifilmer jag har sett 1/5
Gone in 60 Seconds - ruskigt bra film, jag fattar inte varför jag har väntat tio år med att se den 4/5
The Proposal - såg den igår, riktigt rolig, älskar såna där skadeglädjetillfällen 3.5/5
All Babes Want To Kill Me - typ den sämsta filmen som nånsin gjorts, jag somnade två gånger på en timme 0/5
Terror på Elm Street - trodde den skulle vara så mycket läskigare, men är ändå glad att jag har sett den 2/5
The Hitman - riktigt bra film, visste inte ens om att den fanns 3.5/5
Shrek the third - en till fin film från skaparna av Shrek, vackert, nu längtar jag till nästa 4/5
Mr & Mrs Smith - rolig och actionfylld, brad pitt är rolig i denna film 3.5/5
Dance Flick - en till parodifilm som har Save the Last Dance som huvudfilm, verkligen kass 2/5
100 Girls -
en film som jag verkligen gillar, huvudrollen är en klockren karaktär 4/5
Tomb Raider -
en film baserad på tv-spel, inte jättebra 2.5/5
Shark Swarm - otroligt kasst att det inte stod nåt om att den var uppdelad i avsnitt 3/5
Balls out -
skön film med "the stifmeister", klassisk high school saga 3/5
It's a boy girl thing -
riktigt fin film, roliga missförstånd och förväxlingar, really dope 3.5/5

Snitt: 2.82/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0