Summer of '10 - The Workout

Nu har jag spenderat min första vecka i Dalarna. Träningsmässigt ser detta ut att gå riktigt bra.

  • Måndagen började med
cykling ca 2,2 mil
plus
backträning i slalombacken i Tällberg, hela backen en gång och halva backen åtta gånger
plus
en kvart ghetto work out för att avrunda.

  • Tisdagen blev inte sämre
tränade rygg i mitt provisoriska hemma-sommar-gym.

  • Onsdagen gav mig tre träningstillfällen
cykling 1,5
plus
backträning igen, hela backen två gånger, halva backen fem gånger och magträning
plus
fotboll med Krille och hans posse i Rättvik.

  • Torsdagen blev ganska lugn, jobbade hemma.
  • Fredagen blev en tjockiskväll, vet inte varför men det blev så.
  • Lördagen planerade jag en cykeltur eller en springtur hela dagen, det blev bara att jag klippte klart häcken och jobbade på brännan lite.
  • Söndagen som är idag har jag sprungit 3 km på 18 minuter, den tiden ska ner innan jag är nöjd, den ska ner till 14-15 min.
Sommarträningen är igång.

Kommentarer
Postat av: =)

Hej gubben! Vad duktig du ar! grymt fortsatt sa :)

Sjalv har jag inte rokt pa nagon vecka och har kommit igang riktigt bra med traningen, kor konditionspass + pilates + yoga och styrketraning, ska borja springa med.... hoppas att det haller nu fan :) ar motiverad.... Saknar dig ska du veta,

Din Bajamaja

2010-07-01 @ 06:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0