Sitter hemma bara...

det är vad jag har gjort idag, jag har varit ner till gymmet och kört ett tricepspass. Det var extremt skönt, och jag är inte så jävla långt efter den där gotlänningen, visst han är smalare och därför har han mer definierade muskler men jag är fan inte så jävla långt efter i triceps. ;) Det är bara mitt fett som är i vägen. Innan jag fick gå hem från gymmet blev jag lurad till Rothoffsparken för att träffa mina kära klasskamrater och det var trevligt och sitta där i solen och snacka lite skit. Karin hade till och med gitarren med sig... Den tjejen alltså =D... Synd att jag aldrig kommer träffa henne igen.

Nu sitter jag och pratar träning med Marianne... <3 Love you, Sweetie! :D

På tal om träning:
...har utvecklats lite den här terminen.
Nu är det bara det där jävla fettet som ska bort... Summer, here I come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0