Jajjebox...

Igår gick det vägen. Jag tog 34orna på gymmet, jag behövde hjälp att få upp dem men Jocke är pålitlig när det behövs. Två set - sex respektive åtta reps. Jag är nöjd. Träningsvärken smyger sig på. Jävlar vad jag kommer sakna att gymma i sommar. Krille får dra med mig till Comax eller så får Peppe dra med mig till Leksands nya supergym. Annars finns det risk att det bara blir kondition och ghetto work out i sommar. Men det kan ju funka det också.

TRÄNING ÄR LIVET!!!

Nu ska jag äta frukost, dra igång lite fin musik och sen blir det packning i några timmar tills jag ska ner till skolan och plugga med Jocke och Anton. Omtenta imorgon som man väldigt gärna vill bli av med, men eftersom den är så krånglig så tror jag faktiskt att det blir U på den här också. Fan, jag måste göra min ten2 också.

Jag älskar att vara ute och gå mitt i natten på sommaren.



Kommentarer
Postat av: mika

vad ar det som ar krangligt i skolan?

2010-06-10 @ 22:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0