Ja, jag blir då glad iaf...

  • Robin Söderling har nu vunnit kvartsfinalen mot Roger Federer... Fy fan vad vackert... Han skrällade för ett år sen och idag gör han det igen... Roger Federer kan inte matcha sig med den svenska kanonen! :D
  • Jag har varit på gymmet idag, försökte mig på 34orna men det gick inte så bra så jag höll mig till 32orna och de går fortfarande väldigt lätt. Jag tränade biceps igår, jag har nu blivit rekommenderad att inte träna mer biceps, dvs. de är för stora.
  • Jag är i princip klar med ten2 så imorgon kan jag börja med exa2. Det ska bli intressant.
  • Jag har redan köpt lite av litteraturen jag behöver till Engelska 1 i höst. Nästan klart och betart!!!

Det går bra nu, kompis, det går bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0