Är hemma i Dalarna...

Kom hem till Dalarna i fredags, sen dess har jag haft det riktigt bra med allt man egentligen kan ask for.

Mina pojkar, Peppe, Dan och Per tog mig med på en musikresa i fredags, allt från beatles till the killers. Det handlar såklart om Rock Band och Guitar Hero Beatles (?)... Detta följdes upp med ett parti gin rummy som jag vann stort med 505 poäng =P (man ska ha så lite poäng som möjligt, jag förlorade stort).

Lördagen bjöd på igentagning av sömn, det behövdes, jag vaknade, gick upp, åt frukost, var vaken ett tag sen gick jag och la mig igen. Det var fan superskönt att vakna igen vid halv fyra och må bra. På kvällen var vi hemma hos Peppe och var allmänt trötta. Vi tittade på England-USA och sen spelade jag AoE och Peppe och Dan tog sig an R-type. Båda dessa spel är grymt bra (deras åsikter om sitt spel och min åsikt om mitt spel). Två avsnitt x-files avrundade lördagskvällen hemma hos peqpe.

Söndagen var väldigt trevlig, jag bakade muffins, jag diskade, jag plockade ihop mitt sommargym, jag klippte gräsmattan, jag lagade mat åt mamma och tage och avslutade dagen hemma hos Peppe med fotboll och bomberman. Ruskigt trevligt.

Idag var min första dag på springkällan, sköna tanter jobbar där iaf. Jag hade en riktigt bra första dag. Jag var kung, kung, kung i baren...

Nu sitter jag och tittar på fotboll och lyssnar på B.E.P. feat. Papa Roach - Anxiety.

Bye bye...

Kommentarer
Postat av: You know who,,

Vad roligt att du har det sa bra hemma i Dalarna! Du behovde det :) jag har undrat hur du matt osv... gott att kunna lasa om vad du sysslar med da du inte har nagot internet hemma !



Ta hand om dig och skamm bort mammi :)

Puss och kram M

2010-06-15 @ 04:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0