När man har en monoton vardag, finns det inte så mycket att skriva om.

Det är vad denna sommaren handlar om.
Samma sak varje dag och inga speciella händelser så det blir inte så mycket skrivet. Bilderna jag har tagit ligger på bilddagboken ---> pringaito och förutom mina ord så har jag inte så mycket annat att lägga här.

Men det är här är ändå ett bra ställe att skriva av sig på.

18 juni - Miley Cyrus - "Can't Be Tamed" släpps. Så jävla bra skiva!
Midsommaren - bra fest. :p Kul att träffa släkten.
8 Juli
- Dagen av gamla bekantskaper, Emil hade jag inte träffat på ett halvår, Evelina hade jag inte träffat på 4 år.
11 juli - Fjärde säsongen av Hannah Montana!!! =D
17 juli - Ullvi Cup - närvarande för första gången på tre år, händelserik dag som återfinnes på bilddagboken.
18 juli - FÖRKYLD!!!

nu ska jag göra lite annat. Peace out, suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0