En dags dispans.

Jag har fått dispans idag för att jag är förkyld, detta betyder: INGET SLAVARBETE! :p

Jag föredrar slavarbete över förkylning anyday of the week.

Jag har spenderat kvällen med att lägga upp bilder från ullvi cup både på facebook och bilddagboken, jag har tittat igenom filmklippen jag spelade in och jag har även spenderat ett fåtal timmar inne på youtube och kikat på en del klassiska filmklipp och en del nya heta musikvideor och liveframträdanden.

på facebook hittar man nu en fet rekommendation i form av Miley Cyrus som framför sin hitsingel "Can't be tamed" hos David Letterman, den rekommenderas starkt. För övrigt hade jag faktiskt tänkt slänga in lite andra videos som jag sett ikväll, den gamla högstadie-/gymnasieerik har kommit tillbaka till viss del. Ni som kände mig då förstår när ni ser vilka videoklipp det handlar om (det är musikstilen vi snackar om här).

Nu ska jag snart ta en dusch sen blir det sängen och några avsnitt av Scrubs eftersom jag redan sett de två avsnitten som gått av Hannah Montana, säsong 4. =D Hon är bättre än nånsin.

Men håll till godo med retroerik...


R. Kelly - Be With You


Jagged Edge - Lay You Down


Kevon Edmonds - Move It Slow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0