Utekväll

Jag har varit ute på svensk mark, det var ungefär 2,5 år sen sist så det var ganska kul faktiskt. I fredags skulle jag vara hemma hos Lena och umgås med Mikaela innan vi skulle gå till Kåren för att dansa lite. Jag drack en del, och Mikaela var nykter. Det blev lite ojämnt men vi hade ändå kul tack vare Demetri Martin, Flight of the Conchords och en simpel Rubiks kub 3x3.
Men huvudsaken med kvällen var ju att det skulle bli kul och det var kul ända tills jag förstörde allt. Usch för mig. Men tur att jag kom ihåg allt innan Kåren iaf, för det var riktigt skoj.


Ja, man har ju en del för sig när man är onykter. Fin tunga... och passar jag i läppglans?

 

Nej, nu ska jag göra nåt annat... Spela gitarr kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0