The Crow

Helt otroligt, jag har fått ändan ur vagnen och sett "The Crow", Brandon Lees mest omtalade film får jag väl säga iaf.

Eric Draven och hans fästmö Shelley mördas ett år kvällen före halloween, även kallad Devil's Night. Ett år senare återuppstår Eric som levande död och söker hämnd på de inblandade i dådet.

Egna tankar om filmen:
Jag gillar den. Jag trodde den skulle vara mycket mer svårförståelig men den var bra. Jag visste två saker om Brandon Lee, han var son till Bruce Lee (kung fu-legend) och han dog under inspelningen av denna film. Han gör rollen som levande död riktigt bra, han har sminkat ansikte filmen igenom så man ser inte riktigt hur han ser ut men han fångar uppmärksamhet, alla gånger.

Faktiskt så gillade jag den här filmen så mycket att den får 4/5.



Nästan ett måste att se, tycker jag.

Kommentarer
Postat av: sara

Ja..då får man försöka samla ihop röster p åandra håll. Skriva till nya folk. Lägga ut länkar lite här och var och sånt... :)

Bättre lycka nästa gång. :)

2010-01-20 @ 19:45:33
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0