That '70s Show

Jag har funnit "That '70s Show".
Jag har sett många avsnitt av det de gånger de har gått på tv men jag har liksom aldrig fastnat för det på riktigt. Min gode vän Christian hade hela serien förut och han ville att jag skulle se den men det blev aldrig av. Nu har jag hittat den och jag tittar igenom varje avsnitt. Jag är fortfarande i säsong 1 men jag gillar det.

Fem ungdomar i Point Place, WI, i sällskap med en utbytesstudent från Sydamerika stöter på ungdomens alla utmaningar i 70-talets USA.


Michael Kelso (Ashton Kutcher), Eric Forman (Topher Grace), Stephen Hyde (Danny Masterson), Donna Pinciotti (Laura Prepon), Fez (Wilmer Valderrama), Jackie Burkhart (Mila Kunis)

Så gå in på FlickPeek och sök på "That '70s Show" och titta på den. Grymt bra!

Betyget är 4/5...


Sett på Wikipedia:
"The name "Fes" is short for "foreign exchange student," (all subsequent referrals to Valderrama's character will be spelled Fez) despite the difference in spelling, which the series' official web site describes as "poetic license". His friends know Fez's true name but consider it unpronounceable.
"

Kommentarer
Postat av: J O S E F I N - I don't do normal

sv: Ja..? Konstigt med de lr?^^

2010-01-14 @ 15:18:13
URL: http://honjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0