Tentor

Jag har hämtat ut mina sista två tentor från höstterminen och de såg bra ut.
I civilisationen fick tre poäng från fullt, Mauro gillade min uppsats men han gillade inte allt jag hade sagt för jag fick bara 8/10 på den. Och ett fel på multiple choice-frågorna.
Grammatiken gick bra den med, jag hade inte pluggat men grammatiken kan jag, hade 4,5 poängs fel vilket skulle ha gett mig 92,5 men Eva-Lott avrundade uppåt så jag fick fina 93 poäng av 97.

Nu sitter jag och spenderar tid i en datasal på högskolan i Västerås, skolan är praktiskt taget tom. Om ca 45 minuter går tåget/bussen tillbaka till Eskilstuna.

Wul... /Erik


Kommentarer
Postat av: J O S E F I N - I don't do normal

sv: Haha, okej ^^

2010-01-15 @ 19:29:44
URL: http://honjosefin.blogg.se/
Postat av: Linda - 16år och flyttat hemifrån

Sv: haha tack typ :P men hur kommer de sig?

2010-01-15 @ 20:00:43
URL: http://lhedwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0