Supertråkig dag

Vad är definitionen av ingenting? Jo, ingenting... ;)

Idag skulle jag vilja säga att jag inte har gjort nånting, vilket inte är långt ifrån då jag har tittat på en film till frukost, och sen bara gått runt i cirklar här hemma för att få tiden att gå. Då kan man säga att det blir tråkigt efter ett tag.

Men... "Dödligt Vapen 4" är väl en för skön rulle, eller hur? Mel Gibson, Danny Glover och Jet Li i samma film, det kan inte gå fel, och det kan inte bli annat än action. Så dagen började bra iaf, men vad skulle jag göra sen? som sagt, det blev inte så mycket gjort. På kvällen fick jag en sån där känsla av ensamhet så jag hörde av mig till min gode vän Christian som nu för tiden bor i Rättvik och frågade vad han gjorde. Han bjöd in mig och så tittade vi på "simpsons", "family guy" och "maverick" innan jag bestämde mig för att dra mig hemåt.

Nu sitter jag här framför datorn och tänker lite upp och ner och fram och tillbaka samtidigt som jag:
  • Pratar med Fiia =)
  • Sms:ar med Louise =)
  • Tänker på söndagslunchen =)
Take care y'all...

Wul... /Erik

Kommentarer
Postat av: sara

Hej hopp!



Ja här e det fullt upp! Jesus asså, både jul och nyår var grymt hektiska...fick ta en blogg paus. :)

ska fösöka komma upp i mitt uppdaterande igen nu.

Brukar kunna få ganska mycket bloggande gjort här på jobbet men det har varit en galet hektisk vecka så inget där heller.

Om du inom de närmaste månaderna ringer Philips support om någon produkt så fråga efter Sara! :)

Hur går det med pluggeriet då?

2010-01-08 @ 12:27:27
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: sara

(såg inte kommentar nr 2)

Tack söta du :) Värmer å höra ibland :)

2010-01-08 @ 12:28:35
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0