Spark och skridskor

Idag har jag haft lite av en friluftsdag, det har varit gott om frisk luft och det har varit lite träning också faktiskt.
Jag begav mig hemifrån och med hjälp av sparken befann jag mig snart vid tällbergs skola för att åka skridskor och lattja lite med min gode vän Per-Olov.
Mycket sköna två timmar fick jag det till när jag kom hem senare på eftermiddag. Väldigt friskt ute men ändå inte för kallt så det var skönt. Det kändes väldigt konstigt att stå på ett par skridskor igen efter fyra år. Sist jag åkte kan jag till och med komma ihåg, jag pausade några gånger för att prata med Evelina. oj oj oj, vad tiden går.

På vägen hem fångade jag en skön bild...


Wul... /Erik

Kommentarer
Postat av: Saadet

Älskar rosa!! Hahaha :P

2010-01-04 @ 19:22:42
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0