Sörmlandsgrannskapsträff

Det är ett nytt begrepp som jag har myntat idag. Jag har myntat det för att det var första gång min gode vän Peppe kom hit och hälsade på mig sen han flyttade till Sköldinge som också ligger i Sörmland. Peppe var lite bakis så väl framme så tog vi vårt pick och pack och drog oss till American Pizza för att äta. Det var sååååå gott, men jag som ätit enbart fett och protein i en vecka fick en smärre chock av allt gluten, all laktos och alla andra kolhydrater.
Det var gott men jag hade ont i magen väldigt länge efter det så för att smälta all maten gick vi till Smak och drack kaffe. Det satt fint efter så mycket mat.


Mr. Hunk of the Åsa Folkhögskola... He's mr. Right...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0