Ska härmas lite

Eftersom jag är lite för snäll ibland så tänkte jag göra ett sånt där inlägg där jag inte är så snäll.
Jag såg igår i en blogg att man hade skrivit att Eva Longoria är världens vackraste. Det stämmer inte på långa vägar. Det finns en näst intill ändlös lista innan hon hoppar in. Jag menar om man pratar om Desperate Housewives till att börja med så är ju Teri Hatcher mycket finare.
Jag kan ju nämna att den bloggen jag läste är skriven av en kvinna och jag vet att smaken är som baken, men i det här fallet så är det hennes smak som är som baken - ganska skitig ;)... HAHA - dåligt skämt så där på morgonkvisten.

Men vi kan ju ta och nämna
  • Kristin Kreuk (Lana Lang i Smallville)
  • Laura Vandervoort (Kara Kent i Smallville)
  • Erica Durance (Lois Lane i Smallville)
  • Allison Mack (Chloe Sullivan i Smallville)
  • Cobie Smulders (Robin i How I Met Your Mother)
  • Jessica Alba (Maya Graham i Flipper)
  • Miley Cyrus (Hannah Montana)
  • Emily Osment (Lily i Hannah Montana)
  • Selena Gomez (Mikayla i Hannah Montana)
  • Demi Lovato (Mitchie Torres i Camp Rock)
  • Hilary Duff (Lizzie McGuire)
  • Ashley Tisdale (Sharpay Evans i HSM 1, 2 & 3)
  • Vanessa Hudgens (Gabriella Montes i HSM 1, 2 & 3)
  • Kellie Pickler (American Idol-deltagare 2006)
  • Catherine Zeta-Jones (Elena de la Vega i Zorro)
  • AnnaLynne McCord (Naomi Clark i 90210)
  • Shenae Grimes (Annie Wilson i 90210)
  • Jessica Stroup (Erin Silver i 90210)
  • Lori Loughlin (Debbie Wilson i 90210)
  • Taylor Cole (Erika Spalding i Summerland)
  • Amanda Bynes (Penny Pingleton i Hairspray)
För att nämna några som är vackrare än Eva Longoria. Det är inte svårt att göra listan mycket längre men jag behöver inte göra det idag.

Håll till godo med denna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0