Mycket

Jag har inte bloggat sen i onsdags och det märkt då jag droppat ner mer än 150 platser på TopBlogArea. Vilket kanske inte är så roligt ;) när man klättrade så fick man ju ifall en push. Men det är som Aaliyah en gång sa:
If at first you don't succeed, dust yourself off and try again... R.I.P.

Jag har haft en riktigt fin helg uppe i Dalarna:
  • Tandläkaren
  • Hockey: Leksand - Mora 2-0 <--- Höjdpunkten på helgen
  • Åkt skridskor med Christian och spenderat en heldag med honom i Rättvik
  • Spelat THPS 2 - Nostalgi
  • Gymmet
Jag kom tillbaka till Eskilstuna för ca tre timmar sedan och jag gick direkt hem, bytte saker i ryggsäcken och gick iväg till gymmet för att köra ett bröst/axel-pass - superskönt.

Okej, tandläkaren var väl inte det bästa på helgen men det var väl nödvändigt antar jag, de lagade ett hål åt mig och det kostade ju en slant. Jag fick dock inte båda mina hål lagade på en och samma gång så jag måste tillbaka i början av mars igen. Attans också. Men on the bright side så gör det ju inte ont att laga hål.

Hockey...Hockey i Leksand... Det var väl ungefär tre år sen jag var där sist och det märktes kanske på mig iaf. Jag var helt betagen av klacken, jag älskar Leksand Superstars. Sveriges bästa klack in deed. Leksand spelade mot mora och de vann, det var ju det bästa som kunde hända. Jag tänkte för mig själv att för att jag var där så skulle Leksand vinna med 4-1, de vann med 2-0 men seger som seger.

Åka skridskor har jag verkligen börjat gilla mer och mer, jag är ingen stark skridskoåkare men jag gillar det iaf. Jag och Christian gick upp till bandyområdet i Rättvik och åkte på en av uterinkarna eftersom det var match inne i hallen. Det var riktig is, utan en massa skåror och jack och den var nästan nyspolad, så egentligen ville jag inte gå därifrån men det gör så ont i fötterna efter ett tag. Men jag älskar att åka skridskor och leka med puck.

När jag var i Uppsala fick jag en kasse med en massa tv-spel av min kusin för att jag skulle testa om det var PS one som jag har eller om de en gång i tiden hade en PS2. Det visade sig vara det sistnämnda vilket gjorde att jag inte kunde spela nåt av de spelen, men jag satte mig istället med mitt gamla klassiska Tony Hawk Pro Skater 2 och började rule the school (bokstavligt talat).


Och ja, gymmet... Det är det bästa som finns.
Nu sitter jag här, har duschat och har min mysiga
morgon-/badrock på mig. Den är supermysig. =)


Ha det så bra.
Wul... /Erik








Kommentarer
Postat av: Nina

Hur fixar du till kommentarboxen såhär? Och i vilket program gjorde du din header?



Jag vill göra min blogg lite ny.. hehe

2010-01-24 @ 22:32:31
URL: http://memyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0