Musikfilmer

Jag är en älskare av musikfilmer, jag älskar musikalfilmer, jag älskar dansfilmer och jag älskar musik.

För lite mer än en månad sen såg jag "Hannah Montana - the movie" för första gången och det var många faktorer som fick mig att gilla den filmen - musiken, Miley, storyn och familjeunderhållningen... Allt bara funkar i den filmen. Efter det kollade jag igenom de två första säsongerna av serien "hannah montana" också. Den är riktigt underhållande, mestadels för att det är så simpel humor som jag förstår och som jag gillar. Måste ju säga att jag gillar Miley Cyrus ganska mycket efter att ha sett serien och filmen.
Jag kollade såklart upp om hon hade nån ny film på gång, vilket hon har. I april är det premiär för "The Last Song" som handlar om en tjej som inte kommer överens med sin pappa efter att han skilt sig från hennes mamma. Men att bo med honom en sommar verkar vara det som behövs. Det är en familjefilm samtidigt som det är en kärlekshistoria och musikhistoria och så mycket mer (samma manusförfattare som till "the notebook" och "a walk to remember").
Den filmen ser jag fram emot otroligt mycket, och det är bara tre månader kvar tills den har premiär.


Miley Cyrus (hannah montana), Liam Hemsworth (? - australiensare), Greg Kinnear (Stuck on you, ghost town)

Den vill jag se...

Kommentarer
Postat av: Saadet

Jag är lite förkyld, så träningen kanske inte blir av...plus att ja e lat hahaha :D lycka till med träningen! :)

2010-01-11 @ 11:40:28
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0