Lördag 30 januari 2010

Lång dag som började med huvudvärk.
"Jag vakna upp vettu..."

Igår hann jag med en hel del:

Vakna upp i Västerås, åka tillbaka till Eskilstuna, gå hem och lämna grejerna, skriva meddelande till Jennie, gå ner till stan och träffa Peppe, äta på Spicy Hot, shoppa på Carlings, träffa Annika och fika på två ställen på tre timmar, gå hem igen, tvätta, spela gitarr och sen sova.
Och detta är inte ens allt jag gjorde.

Så man kan säga att jag hann med en del igår, men jag kan även säga att det var en väldigt bra dag förutom att jag inte gick på gymmet, men jag fick träffa Annika för första gången och det var riktigt mysigt.

Idag ska jag verkligen på gymmet, jag ska bara fixa nånting att äta först för jag tänker inte gymma på fastande mage. Hoppas att fler än jag utnyttjar dagen till att göra nåt produktivt.

Ha't bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0