Lite roligt så där på kvällskvisten

- Hur vet du att gäddan väger 10 kilo?
- Det kom en våg just när jag fångade den.

Varför trivs försäljare så bra i det militära?
SVAR: De blir så glada för varje ny order.

Vilket djur skall man rådfråga när man skall köpa nya skor?
Svar: Kängurun...

- Hur fick du jobbet som brandman?
- Jag sa jag hade släkt i Kalmar.

- Varför dricker du ditt kaffe så försiktigt?
- Jag är rädd att det skall göra ont. Det är ju bitsocker i!

- Vad kallar samekvinnorna sina dildos?
- Fusklappar!

- Vart kommer flygmyrorna ifrån?
- Från stackmolnen.

- Varför körde du över mig när jag bad dig lasta in ölen i bilen?
- Du sa ju åt mig att lägga in backen!

Och ja, jag asgarvar just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0