Långpromenad i kylan

Jag har tagit en långpromenad med min syster. Det är kallt ute men ändå en väldigt skön promenad. 8 km lite drygt, innehöll några stopp för att prata lite och lite sådär, effektiv gång var väl en och en halv timme även fast vi var ute närmare två.

Nu sitter jag här hemma och skriver lite här, ska städa upp lite på mitt rum och sen duscha och sen kommer min kusin hit och hälsar på. Har inte träffat honom sen i somras. Ska verkligen bli jättekul. Nu när jag tänker på hur mycket jag tycker om att vara här hemma i tällberg kan jag inte riktigt förstå varför jag var i Spanien så länge. Detta är trots allt hemma och det är min absoluta favoritplats i hela världen, oavsett vad jag säger många gånger.
"Borta bra, men hemma bäst."

Wul... /Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0