jag glömde nästan

Häromdan när jag var på gymmet och lallade runt så satte jag igång min mp3, jag lyckades med att spräcka skärmen på den i somras så jag ser inte vad det står på den. Det är ju ganska jobbigt men jag kan se den som en iPod Shuffle nu istället.
Jag lyssnar på min musik och så ljuder plötsligt en låt med ett fint intro, pianointro. En röst hörs och den låter som Chris Daughtry, vilket det är också, det är svårt att ta fel på hans röst faktiskt.
Låten är lite av en favorit för den här veckan. Den är ganska passande för hur jag känner mig:

What about now? What about today?
What if you're making me
all that I was meant to be?

What if our love never went away?
What if it's lost behind
words we could never find?


Jag vet inte vad det var men dessa ord kändes bra i mig så här delar jag med mig av den:
Daughtry – What About Now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0