Degan retfe

Ja, så tokigt det kan bli när det är dagen efter. =)
Jag har mått upp och ner hela dagen, men min sovstund på eftermiddagen plus den väldigt goda middagen gjorde väldigt gott. Det var det som fattades på morgonen, ingen ordentlig sömn och ingen ordentlig frukost. Men nu är klockan mycket och jag ska sova igen.

Nyåret i all ära men jag är oftast alltid glad att den dagen försvinner med tanke på att om jag inte dricker en enda gång under året så dricker jag på nyår, det är en helig dag för mig, det är min drickdag. Så jag är glad att nyår är över men jag har å andra sidan svårt att hålla mig till detta års nyårsafton. om sisådär 364 dagar (nu när jag skriver detta är det redan 2 januari och Lindas födelsedag, Grattis!)

Jag slutade med nyårslöften för en tid sen, jag har istället förväntningar på det nya året för då kan man styra det mer själv. Det är mer fritt att gå upp och ner på förväntningar. Jag förväntar mig till exempel att min nya livsstil ska göra under, där kan jag styra själv om jag vill leva upp till den förväntningen eller bara skita i det... Ja, jag skriver lite luddigt men jag förstår vad jag menar iaf. Jag lovar ingenting, men jag vill mycket, och när jag har mycket vill jag ha mer. Jag vill ha dig.

Nu ska jag chilla lite med gitarren hade jag tänkt, kanske ha nåt avsnitt av "that '70s show" igång innan jag sen somnar. Jag hade tänkt mig att det skulle bli en tidig kväll ikväll men ack så fel jag hade. Avslutade nyårsdagen med en film hemma hos Peppe, har ni inte sett "the invention of lying" så se den. Klart sevärd.

Ha en bra fortsättning på det nya året.

Wul... /Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0