Back in the E-town

Hi y'all...

Börjar med att säga att Solange sopar mattan med sin syster varje dag... Bara så ni vet.

Fortsätter med att besvara en läsarfråga ;): Vad är en fjås?
Ja, en fjås är såna som min mamma dejtar. Dvs. att det är svårt att säga pojkvän om min mammas karlar med tanke på åldern så det blir att vi säger fjås istället. Det är väldigt vedertaget i Laknäs med omnejd iaf.

Nu är jag tillbaka i Eskilstuna och det har minst sagt varit en lång dag. Jag vaknade vid halv åtta och en timme senare satte allt igång. Bygga med briojärnväg, elda i kakelugnen, äta frukost, springa på skridskobanan, åka till västerås och äta lunch, vänta på tåget i en och en halv timme för att sedan komma hem helt utmattad. Det har som sagt varit en lång dag men jag är tillbaka iaf.

Imorgon börjar jag migg nya liv, så har jag sagt många gånger men den här gången stämmer det.
  • Ska inte skriva mer musik
  • Ska träna mer koncentrerat
  • LCHF
  • Ska må bättre
Detta är fyra punkter som var för sig är skit men tillsammans bildar nånting gudabenådat.

Jag funderar på att dricka kaffe nu...

Wul... /Erik

Kommentarer
Postat av: Saadet

Tack tack tack :) Du överöser mig med komplimanger :)

2010-01-10 @ 22:33:21
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0