Ashley

Jag gav lite ögongodis till flickorna häromdan när jag skrev ett inlägg om Omarion som har gjort det igen med sin senaste platta. Samma dag hittade jag en platta som jag väntat på och som jag nu verkligen avgudar. Den här tjejen är en tjej som fyller 25 i år och hon är snygg, sexig, känd från "High School Musical" som "bitchen" och ja, det är ju såklart Ashley Tisdale jag syftar på.

Den nya plattan heter "Guilty Pleasure" och innehåller mycket bra musik, den skiljer sig en hel del från första albumet "Headstrong" som kom ut 2007. Då första plattan är poppig och lätt r&b-ig så ville hon göra nåt annorlunda så innan de gjorde "Guilty Pleasure" sa hon att den nya skivan skulle vara rockigare och annorlunda, hon ville visa en ny sida. Hon har en otrolig röst som aldrig sviker, jag gillar hennes låtar i "HSM" och jag gillar hennes båda plattor.

Här finns "Guilty Pleasure" och "Headstrong" --- Lyssna och jämför...

Ögongodis till killarna nu då...

Kommentarer
Postat av: Emil

Inte illa, hon är fan snygg! :)

2010-01-16 @ 16:25:40
URL: http://emilhudson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0