#7

Ben och mage på gymmet idag, jag såg inte fram emot det alls så jag gick dit på eftermiddagen. Jag tog det väldigt lugnt på benfronten för imorgon ska jag ta en långpromenad så jag vill kunna gå liksom.

Jag började dagen idag med att vakna och så tog jag det väldigt lugnt och drack en del vatten. Jag åt frunch (frukost-lunch) idag också. Supergott med falukorv och ägg-röra och ost vid sidan av. Jag trodde inte att det skulle gå så bra men det går faktiskt riktigt bra hittills. Jag vet att det bara har gått tre dagar men jag mår bra. Visst lite tröttare är jag men jag överlever iaf.

frukost: Falukorv och ägg-röra + ost
och middag: blodpudding (aja baja), 2 ägg + ost

Jag får inte äta blodpudding egentligen, det innehåller för mycket kolhydrater, men det var ingen stor bit och det var de enda kolhydraterna jag har fått i mig idag så jag tänkte att det gick bra iaf. Lite kolhydrater, runt 30 gram, per dag är helt godkänt, det är det jag kör på iaf.

Gymmet... Som sagt så hade jag ingen lust alls att träna ben, mage och nedre ryggen, men envis som jag är så gjorde jag det ändå. Jag kör fem set på alla olika maskiner/övningar. Idag bröt jag det och tog bara tre set på vardera magövning, eftersom de var två så blev det sex set mage.

Imorgon är det vilodag från gymmet och tänkte då ta en långpromenad istället... Jag bör inte ha träningsvärk iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0