#6

Well, hasn't this been a crazy day!?

Frukost - bacon och ägg
Lunch - pollock, grönsaker och ägg - krydda: mafioso på fisken

Gymmandet som ägde rum igår har givit mig skaplig träningsvärk till idag. Detta i sin tur ledde till att jag idag bara kunde träna mina armar då mina bröst, mina axlar och min rygg är ganska ömma.
Biceps och triceps alltså, jag visste inte ens att jag hade muskler i mina armar men lite hade jag och det kommer bli mer. När jag körde triceps med rep så började jag nästan gråta av smärtan, det gjorde så ont (snabbt ner och 5-6 sekunder upp, då tar det som bäst), 10 kilo motstånd de första tre seten och 7.5 kilo de sista två. Jag kunde inte ta mer smärta alltså.
Nu vilar jag upp mig, och tänker på morgondagen då jag ska träna ben, nedre ryggen och magen. Jag ser faktiskt inte alls fram emot det. Men känner jag mig själv rätt så kommer det gå riktigt bra iaf.

Kommentarer
Postat av: Josefin - I don't do normal

Oh gud va god mat! :D

2010-01-12 @ 17:21:55
URL: http://honjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0