#5

Ok...
Hur har då första dagen gått?
Det har gått bra faktiskt, har varit ätit "rätt", varit på gymmet och druckit mycket kaffe.

Höjdpunkten på dagen måste ändå varit när jag fick ytterligare en bekräftan på att LCHF fungerar, Linda har testat den och fick ett enormt fint resultat, jag menar hon ser bra ut.

Vi var till Smak och fikade, tre koppar kaffe och en bit blåbärspaj med vaniljsås, antagligen innehållande äckligt mycket kolhydrater men samtidigt så antar jag att det var ganska fett så helt dåligt var det ju inte.

Slutligen, en tripp till Lidl gjorde att jag fick med mig ost, ägg, bacon, korv och isbergssallad hem. Det var ju inte dåligt... Så snart ska jag äta nånting hade jag tänkt.

Awesome...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0