#3

Den här helgen har jag tagit en riktigt stor paus, jag har fläskat på ordentligt vill säga.

Fredagens middag:
  1. Potatisgratäng, rostbiff och sallad.
  2. Marängsviss.
Lördagens mat:
  1. 3 Ägg (frukost)
  2. Kaffe (fika)
  3. Smörgåstårta, kärleksmums, marsipankaka, äppelpaj, kaffe och cider (lunch)
  4. Ris, kassler med currysås, daimtårta med vispgrädde och Irish Coffee (middag)
Söndagen ska vi säga "KAFFE", det är det enda jag har fått i mig i flytande form idag, två glas vatten till lunchen också. Lunchen var bra idag faktiskt, inga kolhydrater, bacon, kyckling och sallad. MUMS!!!

Men imorgon börjar allvaret på riktigt.
It's gonna be awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0