#11

Söndag idag och en speciell dag för mig.
Varför?
Jo, jag åt lite annorlunda idag. Jag gick upp som vanligt, åt en LCHF-frukost som vanligt, gick till gymmet som vanligt men sen började det ovanliga. Jag gick till stationen och mötte min gode vän Per-Olov. Så jäkla kul att träffas utanför Dalarna. Vi är nu sörmlänningar båda två, det tar lika lång tid att gå mellan våra föräldrars hus i tällberg som det tar att åka bil mellan våra respektive hus nu i sörmland så det är inte så stor skillnad tidsmässigt.

Hur som helst, vi gick och åt pizza och jag ångrar det, dels för att jag fick ont i magen och dels för att jag antagligen förstörde en hel veckas arbete. Men detta var en engångsföreteelse och nästa gång jag träffar peppe ska det inte stå pizza på menyn, då blir det straight up LCHF.

Jag erkänner mitt misstag och hoppas jag ändå kan återgälda mig själv det snedsteget.

Men som ett plus för dagen ur LCHF-synvinkel så gjorde jag ett riktigt bra ben- och bålpass på gymmet idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0