two beets and a puppy cantine vad fan det nu är...

Ja, jag har ingen aning iaf.

Har varit duktig idag, jag hade ingen som helst lust att gå till gymmet idag men jag gick dit iaf och tränade kondition och mage tills jag nästan spydde. Det är så skönt att träna tills allting snurrar när man ställer sig upp eller slutar spänna den muskel man spänner. Oj oj oj...
Peppe har besökt Eskilstuna idag igen så det blev en lunch på phoenix och en cinnamon latte på smak och en te på 1st class coffeehouse. Jag måste sluta fika på riktigt alltså. Eller nej, det måste jag inte men det blir mycket iaf. En kaffe här, en kaffe där, en kaffe lite här och var. Det förstör inte bara plånboken, det förstör även tänderna.

Nog om det... Blä!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0