Myspys och plugg

Vilka minnen jag får nu när jag sitter här och lyssnar på Alicias album "As I Am". Jag och Peppe var till Hovet och såg henne live i mars 2008. Låtarna från skivan är fortfarande odödliga för mig. Väldigt känslosamt. Jag hade en lite upp-och-ner tid när jag bodde i Sthlm. Men bortsett från alla stockholmare så har jag en del bra minnen också.

Ville bara säga att om du vill vinna poäng hos mig så funkar Alicia Keys i högtalarna väldigt bra.

Och Leksand har iaf gjort två mål mot Segeltorp hittills... Kriga på!!!

Kommentarer
Postat av: Azra

Hej!



Ledsen för det sena svaret :P

Konserten var superbra! Paramore var hur häftiga som helst live. Spelade och sjöng så perfekt som det kan bli live! :) Verkligen en upplevelse!

2010-02-06 @ 21:05:22
URL: http://thetroublemakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0