I'm not gonna stop not gonna stop til I get my shot that's who I am that is my plan will I end up on top again

Har nyss klarat av ett High School Musical-maraton som började kvart i två och slutade typ nyss för mindre än tio minuter sen. Känns bra att ha gjort nåt produktivt denna natt. Jag har sett alla filmerna flera gånger var men det hade inte Helena så vi bestämde oss för att se dem. Och de var lika bra som vanligt.
Jag tycker att ettan är bäst för att det är första filmen och man får lära känna alla, och jag tycker trean är bäst för allas röster är så utvecklade och det märks så väl i alla låtar.
Helena sa iaf att hon gillade "Bet On It" så därför blev den detta inläggs rubrik.

Har du sett alla High School Musical-filmerna?
Om inte, så tycker jag att det ska göras omgående.
Och så är fallet så berätta lite om vad du tyckte.



Väldigt väl genomtänkta filmer, välskapta på alla sätt.
Zac Efron, Vanessa Anne Hudgens, Lucas Grabeel, Ashley Tisdale, Corbin Bleu, Monique Coleman

AWESOME!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0