Hetaste fightingscenen

När man tänker igenom alla filmer man sett så kommer man ju fram till att man har sett en hel del våld. En del av det är brutalt övervåld från en polis med batong eller så är det vackert koreograferad kampsport av nåt slag. I kategorin hetaste fightingscenen har jag bara haft en nominerad sen jag kom på att jag skulle göra denna grej.

I min mening är den hetaste ("het" i det här fallet betyder sexig) fightingscenen den mellan Christie (Holly Valance) och Helena (Sarah Carter) i filmen "DOA - Dead or Alive". Motiveringen är kortfattad den att två superheta tjejer slåss mot varandra i regnet och de är extremt lättklädda. Det kan inte bli bättre än så.


Doesn't get better than that...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0