Hannah Montana

Jo, igår såg jag klart på hela säsong 3 av Hannah Montana också. Det är ledsamt att serien snart är slut för den är bara så bra. Jag skrattade 50% av varje avsnitt och tänk då att varje avsnitt är lite mer än 20 minuter långt.
Eftersom jag är jag så är det ingen som är förvånad över att jag tittar på Hannah Montana och tycker det är bra, men jag ska ändå säga vad det är som jag gillar så mycket:

It's all about HUMOR, baby!!!

Det är så underbar enkel humor i den serien, det är sån humor som man förstår utan att ens behöva tänka. Sån humor som man förstår när man till och med är för trött för att hålla ögonen öppna. Det är ordvitsar, det är gester, det är skadeglädje, det är humor för mig.


Säsong 4 är den sista säsongen. =(

Ett exempel på en bra ordvits:
Scenariot är i en skidbacke i Colorado och självklart åker det en söt pojke förbi som Hannah måste ha. Så när Lily och Oliver håller på med sitt så säger Hannah:
- Hey! Wait up! If you like Colorado, you're gonna LOVE Montana...
Det är super!!!

Betyg av mig på denna serie 5/5...
(Femma nummer 2 är utdelad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0